Alla inlägg den 5 maj 2017

Av Natascha Lindberg - 5 maj 2017 20:20

 

 

Gokväll! 

Nu har vi äntligen smackat upp kaklet i köket. Det var en hel del pill att få upp ett vettigt mönster på väggarna men det var så värt det! 

 

 

Vi är så nöjda med det! Över 1400 hundra likes på "Inredning, inspiration och renovering" på fb, känner mig som en superstar ja jag vet, nu låter jag som en tönt, men jag bjuder på den! 🤗✌😁 Nu ska bara själva "kåpan" byggas ovanför fläkten just nu är det ett stort hål från förra fläkten där. Pärlspont och nya tapeter...sen är vi faktisk klara med köket. Imorgon lär det ju inte bli så mycket byggande eftersom Jonas har fått syn på en bil i Falun som han ev vill köpa. Hur vi nu ska hinna med det med barn som ska på kalas och aktion?!  


Nu är det dags att plocka upp dagens röra från golven, hänga tvätt och därefter lägga mig i soffan. Vill sen se bara film, Någon som vill tipsa mig om en riktigt bra film? 


Ovido - Quiz & Flashcards