Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Natascha Lindberg - 7 maj 2017 18:25

Hallå i kylan. Jag hade hoppats på att våren skulle komma tillbaka idag efter en kylig helg men det ser ut som vi får vänta nån dag till med det. 

 

Idag har jag spenderat några några timmar i Nusnäs där Johns kompis Ella hade 5års kalas. Många högljudda barn på ett och samma ställe. Han var den enda bjudna pojken på kalaset något jag inte ens tror han märkte. Kul hade han iaf och själv vart jag blixtförälskad i tårtan dom bjöd på👌

 

Igår kväll var jag hem till en granne på en vinkväll, så praktiskt att ha en vän så nära. Det är alldeles nyligen vi har börjat umgås. Med många barn är det inte alltid lätt att få ihop tid till att umgås. Jobb, lämningar, hämtningar, mat, läxor, städa..ja ni fattar. Men nu har jag till och med fått till 2 kvällspromenader på 1 vecka. Dessutom har hon 2 barn i John och Eddies ålder👌 Det kommer bli ett och annat häng i sommar med barnen. 

 

Nu är det dags att ta tag i söndags sysysslorna, barnen har gjort sitt så då lär jag göra mitt..tydligen ligger jag efter med tvätten har barnen lite snällt påpekat. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards