Alla inlägg den 11 maj 2017

Av Natascha Lindberg - 11 maj 2017 20:28


 

Att ha egen tid är lyx, inget måste men behövligt då och då. Att bara kunna andas, tänka och njuta av lugnet. Att sitta i en bil med den där perfekta låtlistan på Spotify, solen som skiner och ja...bara lugnet. Man får tid att reflektera och ta in saker på ett helt annat vis. Jag känner harmoni såna stunder, det är som balsam för själen, fånga stunden brukar jag säga. Igår fick jag sån stund när jag först åkte till Falun, vidare till Borlänge och sen hem igen..helt ensam! 

 

I Falun vart jag snabbt omhändertagen, undersökt och fick svar på mina frågor. Allergi test ville dom inte ta där, tycker jag kunde göra den undersökningen i Mora jag har faktiskt redan fått tid till det nästa torsdag. Däremot fick jag veta att min körtel var inflammation och svullen, det kommer därför bli en operation inom kort! Jag fick kortison och bricanyl utskrivet. borde åka och hämta ut recepten Förhoppningsvis hjälper det tills vidare! Läkaren trodde att infektionen är pga långvarig allergi som jag inte har gjort något åt. Svaret på den frågan får jag förhoppningsvis nästa vecka. Men nu är det gjort och jag har en plan för att slippa eländet, så kul är det inte att snora dagligen. 

 

Vet ni, nu ska jag åka till Maxi och hämta ut tabletterna. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards