Alla inlägg den 17 maj 2017

Av Natascha Lindberg - 17 maj 2017 18:10


Jag läste att sommaren skulle komma till veckan, hit har den då inte kommit. 

 

Har precis avslutat veckans andra träningspass, efter ett lååångt uppehåll pga min "förkylning" Imorgon ska jag få träffa en läkare och förhoppningsvis även ta allergi test. Det är med blandade känslor jag kommer att gå dit, jag önskar att det visar sig vara något annat än djuren. Det skulle krångla till det så mycket, speciellt på jobbet där vi har iaf 3 hundar i butiken! Jag har även fått operations tid till Falun, 29/5. Tar fortfarande kortison och bricanyl liknande tjafs, hjälper inte ett skit! 

 

Idag har jag jobbat hemifrån halva dagen. 2200st rosetter ska knytas till Sep, alla dessa ska jag själv få ihop  jag har hittills fått ihop 200 på 2 dagar . Det var ganska skönt att sitta bakåtlutad i soffan i lugnet. Tänk om man haft sånt arbete, sitta hemma helt själv, dricka kaffe, lugnet och få betalt. Fast visst, jag trivs ju väldigt bra i butiken..kunderna, nya människor, rörelse och fart. Jag trivs i bägge av dessa miljöer. Det blir att arbeta hemifrån även imorgon förmiddag, innan mitt läkarbesök..såååå skönt👌

 

Jag fick avbryta mitt knytande när äldsta ringer och säger att hans vän har skurit sig i fingret. Utifrån min bedömning vart det att sätta sig i bilen och köra pojken till akuten. Hängde kvar med grabbarna tills hans mamma kunde komma. Men dom är inte snabba på Akuten i Mora, klockan är 18:31 och dom fick träffa en läkare för ca 20min sen 16:00 kom vi dit. 

 

Nä, tror det är dags för en dusch! 

Ovido - Quiz & Flashcards