Direktlänk till inlägg 20 maj 2017

Sjuk...när, hur, var?

Av Natascha Lindberg - 20 maj 2017 21:20

I onsdags anmälde vi här hemma vab av barnen, vab sen flera veckor tillbaka. Vi sa bägge att det var länge sen barnen faktiskt var sjuka. Vi skulle inte ha sagt nå..igår kväll fick Eddie feber, han hade det hela natten och har haft det hela dagen. Han har absolut inga andra symtomer, bara feber. Jag vet att jag bara här om dagen tänkte "han är frisk, inte ens anorig" 

 

 

Vad händer, när hände det här..han är/var ju frisk!? Hela dagen har han vart hängig, trött han har somnat 5 gånger under dagen 

Jag fattar ingenting. Jag har vart i kontakt med 1177 och det är bara att avvakta. Dom, precis som jag tycker det hela är konstigt. Feber har man inte utan en anledning! Han äter knappt men vi har fått i honom lite vätska. 

 

Till och med John har reagerat på över hans tillstånd och försökt sitt bästa att få honom att leka, dricka, mysa. Han har klappat honom, pussat på honom, kramat om. Han frågar honom gång på gång "Hur mår du Eddie, kan jag göra något för dig?" Jag verkligen älskar att se det, höra dom "prata" med varandra, leka..till och med bråka. Kärleken dom 2 har till varandra är äkta, genuin och helt fantastisk. 

 

Någon som har vart med om barn som plötsligt blir sjuka, trots inga andra symtom?

 

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards