Direktlänk till inlägg 28 maj 2017

Mors dag💕

Av Natascha Lindberg - 28 maj 2017 11:32

 

 

Godmorgon! Att få vakna till små stapplande fötter som har choklad och en frukostbricka i händerna måste väl vara den bästa starten på dagen!?  Idag är det mors dag, min dag, alla mammornas dag. Dagen då jag gör absolut ingenting, eller i mitt fall..allt det jag själv vill. 

 

Att få vara mamma är det finaste titeln man kan bära. Jag är mamma till 5 pojkar. 5 helt fantastiska pojkar, med egenskaper ingen annan lik. Dom tillför alla speciella egenskaper som jag inte skulle vilja vara utan. Jag är mamma till 5, dom är inte alla mina, några har jag fått i "gåva" men dom betyder lika mycket för mig som dom jag har burit på! Aldrig hade jag trott att mitt liv skulle bestå av så många fina pojkar. 

 

Jag är inte perfekt, jag kan göra fel, jag kan bli arg, jag rättar dom när dom har fel, berömmer när dom gör rätt. Jag lär dom om livet och vad som kommer komma ske. Jag är inte deras vän, jag är en mamma, deras mamma! Jag finns där, varje dag, oavsett vad. Deras liv är mer viktigt än mitt. Utan dom är jag inget. Livet började med dom! Jag älskar mina barn, alla 5 av dom...idag, imorgon och till mitt sista andetag! 

 

Nu ska jag dra på mig ett face och åka för att köpa blommor till rabatten..det är vad jag sysslar med på mors dag, varje år! 

 

Grattis till er alla mammor, alla ni som finns där för era barn💕 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards