Alla inlägg den 3 juni 2017

Av Natascha Lindberg - 3 juni 2017 11:00


Twins, hur häftigt är inte det...att vänta twins? Jag minns min första graviditet, spänningen med att bara vara gravid, att det fanns något, vad är det, hur den än, vad ska den heta..osv. Tänk er sen att vänta tvillingar, 1 av varje😱 

 

 

 

Jag tror att jag talar för alla i familjen/släkten Lindberg när jag skriver att vi är sjukt exalterade över att Julia/ min svägerska och hennes sambo väntar tvillingar💕💙❤ det är ju så häftigt. Dubbel grubbel, dubbel mys, dubbel kärlek...ja dubbelt av allt. 

 

Jag frågade vår John vad han trodde att Julia och Tobias kommer få..

*jag vet inte mamma.

*nej men man får tro

*då tror jag det kommer bli 2 bebisar, 1 av varje, 1 pojke och en flicka...men vi får se mamma. 

Tänk så rätt han hade. Dessutom ligger pojken "först" och blir då storebror.

 

Jag måste säga, tror jag är avundsjuk. Inte för att hon väntat tvillingar i sig, utan för att hon har en magisk tid framför sig. Själva graviditen hade jag kunnat skippa, i mitt fall så fanns det inget magiskt i det...men förlossningen, å den vill jag gärna genomgå igen. Just den stunden man vet att snart...snart så kommer bebisen, den är magisk. Det gör ont, det gör sjukt ont men så värt det. I hennes fall så ligger bebisarna bra till och just nu är det möjligt för henne att föda naturligt, jag hoppas hon får uppleva det. För mig var det magiskt iaf, att hela tiden få vara med genom hela förloppet, att känna och kämpa för den lilla människan som skulle komma ut. Det känns som om det hör ihop. Men visst, skulle det inte vara möjligt för dom och kejsarsnitt är det enda möjliga så är det så. Det blir nog bra oavs vad! 

 

Grattis Julia och Tobias till 2 små💕 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards