Alla inlägg den 9 augusti 2017

Av Natascha Lindberg - 9 augusti 2017 21:00


I går hade vi en återkontroll i Falun på ÖNH, klockan 08:30 Skulle vi vara där. Som vanligt, med min vanliga "tur" var det vägarbete efter vägen och vi vart 15min sena...Något som aldrig uppskattas av läkare! Som tur var så förstod dom situationen och det faktum att vi faktiskt åkte enda från Mora så vi fick träffa hans läkare och testa hans hörsel.

Han gick igenom besiktningen och vätskan bakom trumhinnan hade försvunnit, han slipper därför genomgå ännu en operation för insättning av rör i öronen! Det bekymrade oss, vi har bara hört negativa saker kring rör i öronen och hoppades därför att John skulle slippa det.

 

Vi bestämde oss för att höra en heldag, bara jag och han hade ju iaf inte hunnit jobba och åkte därefter vidare till Borlänge. John behövde nya kläder till hösten och vi tog oss en titt på Lager 157. Han fick helt själv bestämma sina kläder jag är väldigt glad över att dom inte har seriefigurskaraktärer i sitt sortiment, jag verklig ogillar såna kläder något han gjorde jättebra!

       

 Vad tycks?

 

     

 

Det fick även bli några plagg till Eddie, vilka fantastiska kläder dom har, tuffa, enkla men samtidigt sköna kläder...helt ok pris är det också. Jag skulle dock tro att mitt klädkonto till barnen har nått sin gräns.

 

Jag både såg, hörde ock kände hur han njöt av kvalitetstiden vi hade. Jag skojar inte när jag skriver att han sa "Jag älskar dig mamma" 1 gång i kvarten. Han skrattade vilket han ioförsig ofta gör och sa till mig att han älskar att det bara är jag och han ibland. Man inser just såna ögonblick hur viktigt ensamtid är för barnen. Vi gjorde precis det han ville, åt just den maten han ville, fikade precis när han ville. På vägen hem somnade han snabbare än vad en björn gör inför vintern.

 

I Rättvik ville han stanna och titta på "slimet" som fanns i fontänen. Vi hann även ta en sista fika innan vi åkte hem till resten av familjen.

     

 

Det var en perfekt dag, bara jag och han.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards