Alla inlägg den 27 augusti 2017

Av Natascha Lindberg - 27 augusti 2017 20:23

 

Nu är det inte alls många dagar kvar tills flyget till Grekland lyfter. Som vi längtar här hemma, inga måsten, behöver inte göra mat, inte städa eller tvätta...bara njuta i en hel vecka!

 

Allt är klart. I slutet av veckan fick jag hem dom sista grejerna jag hade beställt, bland annat dessa skruttenringar.

   

Jag har läst en hel del bra recensioner krig dom. Vi har ännu inte testat dom men själva kvalitén är över förväntan bra, dom är mjuka, har inga hårda kanter och känns med behändiga än dom man ex köper på Ica Maxi/leksaksaffären för ca 59:- jag köpte även ett par andra, 100:- billigare. i efterhand förstår jag varför dom var billigare Lite mer plastiga, större och inte alls lika sköna i kvalitén. Tror ioförsig att dom funkar lika bra men jag ångra ändå att jag inte tog Skruttenringar till bägge barnen. Ni ser skillnaden!

     

 

Gjorde även en beställning hos apotea.se Snabbt, smidigt och så mycket billigare än om man går till apoteket. Värktabletter, vätskeersättning, plåster och annat måste man bör ha med sig. Jag kom ca 150:- billigare undan än om jag hade handlat på apoteket, dessutom ska dom alltid "lura" på en massa andra "bra att ha" grejer. Jag vill även passa på att TIPSA er om en fantastisk grej för att slippa lock i öronen vid stigning/landning...nässpray! Ett sprut i varje näsborre ca 30min innan..tada, inget lock för öronen. 

   

Man tänker inte på vad saker och ting kostar innan pengarna börjar röra sig bort från kontot. Själva resan i sig visste vi vad den kostade men sen vart det ju en massa annat man "bör" ha, införskaffa. Nya resväskor, resevagn, mediciner.. m.m Vi beställde även specifika platser på planet, vi vill inte riskera att det blir latjolajban av att alla våra 5 ungar ska sitta utspridda på planet, jag tror det är så värt pengarna att veta vart vi har alla barnen på planen! Underlättar min stress för flygresan iaf, ja jag är lite flygrädd!

    


Jag älskar dessa, Hur fina är inte dom?! En till fru Lindberg och en till herr Lindberg. Fyra hjul har den också, vilket innebär att man inte måste dra den efter sig utan kan rulla väskan bredvid. Att hitta rätt på flygplatsen, hålla koll på barnen, checka in, lämna bagaget.. i all denna stress kan även ungarna hjälpa till att köra resväskorna medans vi checkar av allt annat.

 

Nu är vi redo! Nedräkningen är i full gång...flera gånger om dagen.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards