Alla inlägg den 29 augusti 2017

Av Natascha Lindberg - 29 augusti 2017 12:02


Jag avskyr att vänta, speciellt när man inte vet när "snart" är. Jag har vart först i kön sa dom till mig på ÖNH sen klockan 09:30 idag...klockan är nu 12:30. Jag har suttit här och sett människor efter människor, både dom som satt i väntrummet innan mig och såna som har kommit efter mig fått resa på sig och träffa en läkare. Att vi är i Falun idag är egentligen pga av en tid Eddie hade, 10:20. Men eftersom min näsa har krånglat enda sen operationen i Maj och att den senaste penicillinkuren inte fungerande ville dom till varje pris ta sig en ny titt i den. Perfekt tänkte jag och dom, vi tar 2 flugor i en smäll och gör det samma dag Eddie ska till Falun. Jag missade Eddies första tid 10:30 men vägrade missa hans andra och lämnade därför min tid. Men nu sitter jag alltså här ingen, ser människor komma och gå som om väntrummet hade en play Fast-knapp inprogrammerad fast med mig helt stilla!

 

Eddie har nu kollat upp sina ögon och precis som så många andra sett så har han ett skelningsfel. Dom kommer följa upp det hela om ca 4månader. Han har inte ett synfel eller brytningsfel utan skelningsfel, brukar oftast ordna upp sig av sig själv eller tränas bort med lapp för ögat. Vi är så lättade över att det inte var ett allvarligt fel, ni vet när man på "egen hand" försöker hitta svaren på Google...oftast är man "död" innan man har läst klart alla biverkningar kring sina symptomer. Vi är lättade över att få bekräftat att han är helt frisk!

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards