Alla inlägg den 6 september 2017

Av Natascha Lindberg - 6 september 2017 20:27


Bara några få timmar kvar🏖 

 

 

Som vi har längtat! Dom senaste dagarna har jag vart superstressad och fått huvudvärk flera gånger. Jag är en sån som vill ha saker och ting planerade lååångt i förväg. När vi köpte huset i Maj började jag packa ner sakerna dagen efter att vi hade skrivit på papperet vi flyttade in i mitten av Augusti. Jag har tvätt och småpackat sen torsdags förra veckan. Ändå glömde jag min tandborste. 

 

 

Resan ner till Stockholm gick superbra, Eddie skötte sig exemplariskt...inte ett enda gnäll från honom. Jag som oroade mig för det.

 

Nu har vi kommit till rätta, barnen har lagt sig flyget går om ca 10h och Jonas har precis kommit tillbaka från macken med en tandborste. Marica och Emilia har lämnat huset till oss för natten och vi väntar på att Eddie ska slockna verkar vara omöjligt just nu. 

 

Det glädjer mig att vi kan göra såna saker med barnen, resa, åka på semester, att kunna unna oss saker. Dom är superexalterade, spidade på livet. 

Vem hade inte vart det?  Jag längtar, vi är snart där...på en solstol, vid havet. Fast längtan har vart lång, först tog det mig ca 6 månader att övertala honom att resa, sen ska man vänta ytterligare 6 månader på att FÅ resa...gaaaah. 

 

Jag tycker, med tanken på den oändligt långa, kalla och tråkiga sommar sverige ha haft...att vi förtjänar att resa. Det och att vi faktiskt jobbat hela jä*la tiden..nått kul måste man väl ändå få göra..eller? 

 


Av Natascha Lindberg - 6 september 2017 19:57


Under en lång period har jag mått illa, haft ont i brösten drömt att jag är gravid. Men nej, det är ju "omöjligt", jag har ju hormonspiral. "Ta testet efter Grekland" säger svärmor. "Nej det kan du ju inte göra, du ska ju dricka" säger Jonas. Jaja, jag åkte och köpte grav.test och mkt riktigt, som jag visste...jag är inte gravid! Ni fattar inte min lättnad. Jag skulle absolut kunna tänka mig en till, jag vill nog absolut ha en till..men absolut inte nu, jag orkar inte nu!  

 

Därför är det extra roligt när Julia väntar barn, 2st dessutom! Dubbel mys❤💙 Det kan nog få min bebis"längtan" att hålla sig borta nått år till. Jag hade lovat henne ett "BB-kitt" till bebisen, ni vet...kläder till hemfärden. Sen gick hon och väntade 2(!)😱 Det vart att shoppa fina matchande kläder..

 

Visst är dom fina? Det räcker med att titta på kläderna och man längtar efter dom.


                     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards