Alla inlägg den 1 oktober 2017

Av Natascha Lindberg - 1 oktober 2017 18:47


 

Ingen har väl missat att det har blivit höst, fort gick det också. Jag är inte speciellt förtjust i  hösten. Ganska deprimerande årstid faktiskt. Det blir mörkt snabbt och vädret pendlar mellan varmt/kallt, regnigt/blåsigt. Men visst är det lite mysigt också...man får tända ljus, sätta på sig sin stora fluffiga tjockröja och raggsockor. 

 

Igår var det perfekt väder för en fotografering utomhus. Jag tyckte min svägerska absolut skulle föreviga sin första graviditet med att just ta foto. Och nog tyckte vi fick till några fina foto. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hur vacker kan man vara?

 

En lyckad fotosession om ni frågar mig och förhoppningsvis svägerskan!

 

Igår kväll hade jag min vän Kristin över på en vinkväll. Idag har jag mått som jag förtjänar! Men man behöver såna stunder! Vi tycks alltid ha något att prata om, fast än vi pratar nästan varje morgon efter att jag har droppat av dom små på dagis.

 

 

 

Allt en tjejkväll behöver!

 

Nu är det dags att lägga den mista i säng och efter det kan jag relaxa, söndagsbestyren gjorde jag faktiskt klart igår...tror det får bli en ändring i schemat hädan efter, hur skönt är det inte att bara slappa en söndag?

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards