Alla inlägg den 30 oktober 2017

Av Natascha Lindberg - 30 oktober 2017 15:00


Nu är dom klara  För den här gången, mina ögonbryn. Jag är så nöjd, vilken skillnad! Tänk att vakna upp varje morgon och se någorlunda fräsch ut, utan att behöva lägga på en massa smink... jag älskar det, tid till annat! 

 

Vi hann med en hel del shopping jag och Kristin den knappa dygnet vi var i Stockholm. Jag tror jag har hittat en helt ny butik jag definitivt kommer handla i flera gånger, klicka in på ZARA!  Så mycket fint, framförallt till barnen, sjysta priser och vad jag bedömer är kvalité. 

 

     

 

 

Det vart också en vända till Åhléns huset, där...på andra vårningen hittade jag mig en tröja jag länge velat haft... på REA(!) En Odd Molly kofta, i just min favoritfärg, i min strl, vad är oddsen?! 

 

       

 Hur fin? 

 

Den äldsta valde att stanna hemma i helgen och vi passade därför på att ha lite egen tid. Han behövde nya vinterskor och vi åkte därför ner på stan och shoppade lite. Det vart nya skor, några tröjor och en fika på Waynes. Vi pratade om allt sånt vi annars inte pratar/hinner prata om. Han har vuxit enormt i sättet under det senaste halvåret. Jag vart förvånad över hur han öppnade upp sig inför mig dom timmarna vi spenderade, jag vart så glad. Att veta vad barnen tycker och tänker är viktigt, att veta hur dom mår och känner gör att det blir så mycket enklare att ha förståelsen när han inte säger så mycket. Man måste inte alltid prata, man måste inte alltid veta... men som förälder måste man i grund och botten vet vad det är frågan om för att kunna förstå dom små sakerna. Jag älskade stunden vi hade, jag tror han gjorde det också! 

 

Det vart en väldigt effektiv helg med en massa saker gjorda. På söndag var vi till Borlänge, jag och Jonas. Det vart nån julklapp, smått och gott från Ikea och 3 par nya skor till mig och han. Ta 3 betala för 2. Det vart ju inte jag som fick 2 par skor. Mitt bankkort blöder pengar just nu! Effektiv, dyr men väldig bra helg!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards