Alla inlägg den 5 november 2017

Av Natascha Lindberg - 5 november 2017 15:14


Hallå! Söndag igen! 

Vet ni, vi har inte gjort något vettigt alls i helgen. Igår åkte jag ioförsig in till stan för att gratulera min vän Dessire till hennes nyöppnade blomsterbutik, Blomsterkullan! Hon har tidigare vart anställd där, tror det hette Interflora förr? Men efter att det tidigare i höstas gått i konkurs så har hon nu alltså öppnat upp en alldeles egna butik, med sitt koncept och sin stil! Jag var ju därför tvungen att åka dit och se hur det hela vart! Jag kan inte vara annat än imponerad och otroligt glad för hennes skull. Som hon har drömt om det, önskat och hoppats! Jag önskar henne all lycka till tror dock inte det behövs! Jag passade på att köpa mig en helgsblomma och några gravljus.

 



Fick även med mig en födelsedagspresent till Simon. Han fyller ju 14 år imorgon. Galet hur tiden går, hur han har utvecklats och blivit stor! Snart är det dags för gymnasium, flytta hemifrån och skaffa egen familj. 

Vi brukar prata om det jag och Jonas, om barnbarn och vuxna barn. Hur och vad vi ska göra, vad vi hoppas för våra barn och att dom förhoppningsvis vill hälsa på oss då och då. Livet går fruktansvärt fort.


Dags för söndagssysslor och bak inför morgondagen. 

På Onsdag åker Jonas bort igen för tredje gånger på kort tid och kylskåpet måste därför fyllas på inför veckan. Jag avskyr att handla med småttingarna, blir sjukt stressad. Det biten överlämnar jag till Jonas, han tar alltid med barnen och handlar. Medans dom handlar ska jag ta tag i städningen. Imorgon väntas 15 fikasugna släktingar.


Trevlig söndag på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards