Alla inlägg den 18 december 2017

Av Natascha Lindberg - 18 december 2017 15:53


Vi hinner tydligen med ännu en vab innan nya året kommer. I natt vaknade jag av en liten  kokande kamin som på alla möjliga vis försökte ligga tätt intill mig, Eddie hade fått feber och en riktig krupphosta. Vi lämnade storebrorsan på dagis för att sen spendera dagen med att lägga pussel, titta på film och sova middag tillsammans, hur mysigt är inte det, jag bara älskar att sova middag ihop med dom små. 

 

Simons rum ja... Jag hade faktiskt inte tagit förebilder på hans rum...inte mer än första gången vi "renoverade" hans rum, precis då när vi flyttade in. Kännes inte riktigt rättvist att lägga upp dom bilderna eftersom hans rum har blivit "omgjort" ett par gånger efter/innan ! Hela renoveringen gick förvånadsvärt snabbt,  mattan la Jonas in på 2 dagar, det hade säkert gått fortare om jag inte envisats med att han skulle tapetsera innan han la in resten. Det vart inga nya möbler, han fick ha det han hade innan.. men det vart att köpa en hel del ny inredning, sånt som gör det lilla extra.. textiler, tavlor, lampor och annan smått och gott. Känslan jag fick var positiv, att han genuint gillade sitt tonårsrum. Det första han sa var: Får jag behålla kuddarna och sånt?

 

Vad tycker ni?

 

     

Självklart vart det inredning med skinndetaljer, så typiskt mig! 

   

 Hela rummet går i vitt, grått och guld/brunt👌

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards