Alla inlägg den 26 december 2017

Av Natascha Lindberg - 26 december 2017 17:00


Nu är den över, årets stressigaste/dyraste helg på året... fort gick det också. Man ser man det i omslagspapper man hittar lite överallt trots att man redan städat flera gånger, barnens leksaker som snabbt åker fram efter att jag precis plockat undan, tvätthögarna som vuxit sig stora pga alla andra måsten veckan innan jul, kylskåpet som innehåller enbart julmat och förvirringen när man kollar in kontot och inte riktigt förstår vart alla

pengarna har tagit vägen!?

 

Men absolut(!) mycket mys är det med julen också...

som vi i år spenderade i Vinäs

hos Jonas syster med fam.

Något rörigt blir det när man är så många men absolut lyckat för att vara första gången tillsammans.

Vi hann med både mat, Tomten och paketleken innan det var dags för oss att röra sig hem över.

Det är lite svårt med att anpassa och hinna med saker på den tiden man har när Eddie fortfarande

har sina rutiner på sovtider. 

 

Här får Eddie sitta i Tomtens knä, inte helt populärt!


Väl hemma hann han inte öppna många paket innan hans sovklocka slog till och det vart akut läggdags. 

Dom stora barnen fick öppna sina klappar innan dom allihopa försvann in på sina rum för att testa dom nya grejerna.


Min julklapp, den testar jag precis nu..en splitterny dator

 

Om ni bara visste vilken lycka med en fungerade dator, superbra bildkvalité och jättesnabb. 


Men min personliga favorit, det jag vart absolut gladast för var ett halsband...

 

Jag har önskat mig just ett sånt sen 1 år tillbaka.

Visst hade jag kunnat köpa mig det själv, men hur kul är det och ett smycke betyder så mycket mer när man har fått det av någon annan.

 


God fortsättning önskar jag och min stora familj

 

Det är något alldeles extra och väldigt speciellt när alla barnen är hemma under julen! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards