Direktlänk till inlägg 9 mars 2018

Axkid Minikid 2.0

Av Natascha Lindberg - 9 mars 2018 20:14


Helg igen, det kändes som om det nyss var helg. Veckorna går så himla fort just nu,

kanske pga allt jobb som finns att göra...

både hemma och på jobbet. 

Nu är vi i alla fall här, det är fredag och barnen har fredagsmys...

oavbruten speltid med andra ord!

Theo, min fina stora kille blir 10 år imorgon och har en grabbkväll med film,

snacks och godis. 


När man ser Theos snap 💕

 



I veckan kom den nya bilbarnstolen hem. 

Vi har genom åren haft BeSafe. Stolen/märket har i flera år vart bäst i test,

dom är snygga, rymliga MEN stora som rymdskepp!

Dom tar sån enormt stor plats i bilen(!)

förutom den sista vi hade,

en BeSafe modular...

den är liten i modellen men också liten i komforten!

Vi bytte därför ut den mot en Axkid minikid! 


   


Jag är grymt imponerad över stolen. Prismässigt hör den inte till en av dom "billigare" varianter.

Den går på ca 4000:- Det finns billigare men också mycket dyrare.

När jag pratar om barn och säkerhet brukar pengar inte vara inkluderad i diskussionen.

Det finaste jag har, mina barn...

kosta vad det kostar! 

Jag är hur som helst glatt överraskad över hur pass liten, smidig och rymlig stolen är! 

Den är superlätt att sätta in i bilen om man har läst på innan och benutrymmet är overklig!

Jag kan utan problem ha stolen bakom mig och har fortfarande plats att sitta fram!


   


För dig som går i köptankar på en ny

bilbarnstol så säger jag Axkid! 

Oavsett vilken bil, det här är stolarnas stol!

Prisvärd, liten och rymlig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards