Alla inlägg den 4 april 2018

Av Natascha Lindberg - 4 april 2018 20:51


Nu har mina 30 dagar löpt ut. 

Jag har vägt, mätt och tagit för och efterbilder. Jag har följt ett kostschema typ och träningsschema!

 

Jag måste säga, jag är sjukt besviken!

Kostschemat, ja jag kunde ha vart något bättre på det. Lite skitmat och lite för mycket sött har slinkigt ner MEN jag har vart sjukt bra på att följa träningsschemat! 5-6 träningspass i veckan! 

 

Enligt mätningsresultat så har det absolut hänt grejer!

Jag ser att jag har fått muskler över rumpan, precis så som jag ville!

Magen, jag ser lite skillnad men känner mig fortfarande lite för vätskefylld!

 

DÅ                                                      NU

Vikt: 74kg                                           74kg  Jätteförvånad!

Mage: 88cm                                        85,5cm  Alltså -2,5cm               

Arm: 31cm                                          29,5cm           -1,5cm

Lår: 61,5cm                                        60,5cm           - 1cm

Rumpa: 101cm                                    102cm             +1cm

 

Jag hade väl någonstans önskat att vikten kunde varit någorlunda lättare men samtidigt måste jag komma ihåg att muskler också väger!? Det här med muskler och att träna tungt är något jätte nytt för mig! Under en långt tid, nästan 1,5år så gick jag på LCHF och körde mestadels Cardio, nästan aldrig någonsin vikter. Jag gick ner sjukt mycket och var jättenöjd med min kropp. Idag kan jag se tillbaka på bilder och inse att jag faktiskt bara såg smal ut, inte direkt fit eller stark..bara smal!

 


Long time ago... 4 år sen!

Jag känner att jag fortfarande har lite kvar att jobba med så jag har beslutat mig att göra en ny 30 dagars challenge! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards