Alla inlägg den 7 april 2018

Av Natascha Lindberg - 7 april 2018 18:05


inlägget måste öppnas upp som webbversion om bilderna ska kunna ses riktigt


När man har hus tycks renovering

aldrig ta slut...

och när man tror att man är klar...

ja då är det dags att börja om!


Vi har gjort det mesta i huset, stora badrummet är det enda ogjorda i huset.

Resten...ja det är dags för omrenovering! Lilla toaletten ska göras om, trappen ska göras om, jag vill tapetsera om vårt, Eddies och vardagsrummet! Theo vill ha nya tapeter, det fattas lister i köket...

även där ska det tapetseras om!

Suck, man blir aldrig riktigt klar. Och nu när sommaren snart är här så är det dags för projekt ute, ett nytt staket måste byggas, buskar som ska grävas upp så att ny uppfart kan fixas, soldäck som ska byggas!


Man både tröttnar och tycker det är kul! Just nu är jag jättesugen på att fixa det lite mer mysigare inne, inreda mera, framkalla bilder och sätta upp, tavlor, byta mattor...

Jag har länge kollat in några fönsterlampor på Maxi, lampor som jag tänkt använda som läs/sänglampor i sovrummet.

 



 

Nu var dom dessutom på 50%!

Jag vet dock inte om jag vill inreda med stål/"silver" eller om jag ska fortsätta på svart, grått och vitt?

Här om veckan köpte jag sammetsgardiner, hela rummet fick en mysigare/varmare känsla!


 


 


Sen tänker vi oss en snygg tavelvägg ovanför sänggaveln? 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards