Alla inlägg den 3 juni 2018

Av Natascha Lindberg - 3 juni 2018 15:36


Att få sätta sig framför datorn den här tiden hör inte till vanligheten! Idag har jag/vi vart riktigt effektiva och har redan fått mycket gjort.

Jag har precis städat klart min söndagsstädning och väntar nu på att potatisen ska bli klara så att vi kan fixa veckans alla matdosor. 

 

Jag måste få säga att det här med att förbereda veckans alla matdosor är det bästa som har hänt mig och Jonas. Så mycket tid som vi spar, så mycket energi som går åt att planera veckans alla middagar(!) I början trodde jag kanske att det skulle vara enformigt att äta samma sak både lunch och middag.. men nä! Jag är bara så himla glad över att slippa fundera på vad jag ska äta. Så enkelt att bara ta fram en dosa, värma på och äta!  Jag äter dessutom mer idag än jag någonsin har ätit, uppdelat på 5 måltider om dagen!  Jag har mer energi till min träning, känner mig inte lika trött och deffenetivt inte hungrig! 

Den här veckan blir det Kyckling till lunch och lax till middag, hela veckan!  

 

Träningen då...

Jag är sjukt taggad och ser fram emot att få se resultatet efter dessa 6 veckor.

Jag tränar lika mycket men lite längre, mer effektivt och mycket styrka. Just styrka har jag haft mycket problem med, jag har vart "rädd" att få för mycket synliga muskler och har koncentrerat mig alldeles för mycket på cardio. Som jag har skrivit i tidigare inlägg, att vara/bli smal är egentligen inte svårt.. 

att få snygga former och dessutom se hälsosam ut

är något svårare.

Jag är supernöjd med mitt träningsschema och jättetaggad på att få komma till gymmet , varje dag!

Idag fick jag dessutom med mig Jonas. 

 

 

Det finns dom som har frågat varför jag betalar väljer att betala pengar för online coachning..

-Det är väl bara att träna och äta bra? 

Jag ska säga er att det är nog det bästa jag

har gjort på länge!

Jag har kört mina egenformade träningspass så pass länge nu att det blir väldigt tråkigt och enformigt!

Det här med maten är jag jättedålig på! Jag har gått så länge på LCHF att jag inte vet hur, vad och när jag ska äta rätt, jag kan inte äta rätt!

Här får jag hjälp med allt, jag tränar muskelområden jag annars inte riktigt vågar, jag använder mig av vikter som jag inte trodde att jag orka och jag äter alla slags kolhydrater! 

 

Jag har valt(!) att lägga pengar på en coach för få hjälp med att må bättre.

Det är som att går till en läkare för att få hjälp och råd när du har ont och du vill må bättre(?) 

du betalar pengar för det också!

 

Som jag skrev längre upp, effektiv dag!

Vi har hunnit träna, städa, tvättat och nu är

matdosorna på g.

Så mycket tid vi spar, så mycket tid att göra annat på.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards