Alla inlägg den 24 juni 2018

Av Natascha Lindberg - 24 juni 2018 20:48


Hallå, no time no see!

Idag gick jag äntligen av min 7 dagars långa arbetsvecka, jag är helt färdig!

Jag har vart stressad, lättirriterad Jonas vet allt om det och jag har gråtit. Jag har med andra ord vart sjukt trött! Mina dagar har börjat 07;00 och slutat med att jag störtstupat i sägen vid 22:00!

Midsommar kom och Midsommar gick.

Jag känner ioförsig inte att vi har gått miste om något,

dom stora struntar helt i majstångsresning, gillar verken sill eller något annat på Midsommarbordet och dom små vet knappt vad det innebär och det har både regnat och blåst både fre och lör.

Men nästa år ska vi nog försöka ge oss på att skapa någon slags Midsommartradition!

-Midsommarmaten, för den gillar ingen av oss.

Tro om jag sa något liknande förra året?

 

 

Den här goa unge har saknat mamma mest, Mammas Eddie. Han har verkligen inte förstått varför jag har åkt på morgonen och kommit hem sent..för att sen inte ens orka med att busa.

 

Imorgon har jag tagit ledigt för att ladda om energin för dom sista 2 veckorna innan semestern.

Dom minsta har redan sagt vad vi ska göra med vår lediga dag, äta lunch och fika på Biltema!

Jag älskar att dom är så enkla och inte kräver så mycket, att en 10;- korv och en bulle kan göra så mycket för dom, att det är en slags lyx i deras vardag... så det ska vi göra imorgon, lusta oss på Biltema!

 

Men just nu, precis nu så ska jag njura av min mans sällskap, ett glas vitt because i´m worth it och ett avsnitt av Homeland!

Over and out!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards