Alla inlägg den 1 juli 2018

Av Natascha Lindberg - 1 juli 2018 20:54


Ja då är det redan 1 Juli och det betyder att första månaden av sommaren har passerat! Jag tycker ändå att vi har haft relativt fint väder sen i Maj och kan därför inte känna någon stress att det faktiskt snart är höst igen! Då och då får man en flash och inser att tiden går så oändligt fort, den liksom bara rusar förbi! Jag ser på mina barn och kan ibland känna ångest över hur stora dom snabbt blir, saker jag har missat, saker jag har sagt "snart" till, ögonblicka som jag aldrig får tillbaka. Thats life! Jag är så oerhört tacksam till alla dagar jag får spendera med dom, vara med på allt som är för första gången, diskutera livet med dom. Jag är så glad över att jag är behövd, att dom älskar och uppskattar mig, att jag kan betyda så mycket för en liten människa är nog den största gåva en förälder kan få. Dom är verkligen mitt liv och jag vet inte vad jag annars skulle ha gjort, eller vad jag gjorde innan dom!

När vi ändå skriver om att tiden rusar iväg...

 

 

Nu är det enbart 4 arbetsdagar kvar innan en välförtjänt semester, jag är sjukt taggad!

Jag hoppas att sista veckan går lika smärtsamt förbi som veckan innan. Jag fick sjukt mycket gjort på jobbet, fick till mina träningspass och ändå hann hem innan ungarna lagt sig för kvällen. Redan innan sommaren bestämde jag mig för att sätta upp "mål" på jobbet, vad jag skulle och vad jag inte skulle lägga energi på. Hur mycket jag jobbade och för vems skull jag jobbade för.. det bästa jag har gjort. Jag har verkligen mått så mycket bättre av det! 

 

Simon vart klar med sina första 3 dagar och hans första reaktion till det hela när han kom hem på fredag eftermiddag-Jag förstår nu vad ni menar med att det är skönt med helg! 

Men äntligen, tänk att man har försökt förklara varför man inte "bara" vill gör det ena med det andra. Varför någon v oss ibland bara ha störtdygt ner i soffan och somnat, varför humöret ibland har exploderat för ingenting.. Men det är väl så, ibland måste man få uppleva vissa saker själv för att kunna relatera och förstå!

 

Helgen har vi spenderat med med småttingarna och Theo. Fint väder och allt så bestämde vi oss för att åka in till stan och fika, shoppa och ta Mora-Tåget till Campingen för att leka i lekparken. Vi fick igenom allt utom tåget som tydligen inte gick !?  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vem som är tröttas av oss alla var det ingen som ville erkänna. 

Mina fina ungar, jag är så stolt över att få vara just er mamma! Jag älskar er mer än livet själv!

Mina ungar, min Super Trio  

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards