Alla inlägg den 11 juli 2018

Av Natascha Lindberg - 11 juli 2018 22:00


Borta bra men hemma alltid bäst! 

Klockan 19 rullade vi in på gården, hela 2 timmar tidigare än på vägen dit. .. fast än jag tyckte att vi stannade mer nu än då?! 

 

Idag tog jag årets första dopp, som vanligt vart jag inte speciellt impad av temperaturen och gav snabbt upp!

Jag kan helt ärligt inte förstå hur barnen kan tycka att det är så "varmt" i vattnet, undrar om dom har dold underhållsfett... eller om dom ännu inte har utvecklat känslan för kallt?!

Men jag älskar vädret, hur fin sommar har vi inte?! Jag kan inte minnas om jag någonsin har upplevt Svensk sommar så varm!

 

 

Idag kom vår äldsta hem från Nusnäs. Tanken var att han skulle komma fredag eftermiddag men Han hade visst fått lite nog av att vara ensam hemma och saknade hela galna gänget. Vi är inte förvånade men glada över att det har gått bra för honom att vara ensam. Hela grejen med att gå upp, cykla till jobbet, fixa sina lunchlådor, middag, lägga sig... ja hela vuxengrejen! Han är mer ansvarsfull än vissa vuxna!

  

Nu har grabbarna lagt sig för kvällen och det är snart dags för oss att göra desamma. Man blir sjukt trött av att vara ute i solen hela dagen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards