Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av Natascha Lindberg - 8 augusti 2018 20:19


Ja känner mig helt slut! Jag la mig i tid igår, jag fick sova ostört hela natten och kände mig inte det minsta trött när jag vaknade idag.. ändå så tog orken slut vid 16 tiden, som om någon kört över mig..

för att sedan backa över mig?!

 

Det har vart så där supervarm idag, barnen ville självklart ta sig ett dopp efter förskolan/fritids.

 

 

 

Jag kan inte riktigt förstå hur barnen kan bada så mycket, får dom aldrig nog.. det var ju inte ens varmt i vattnet!? Har ungar ingen känsel i kroppen? Det är härligt att se hur dom suger in sig av sommaren,

hur dom njuter! 

 

Förskolan då, det har gått superbra med inskolningen... inte för att jag har vart orolig! Det känns ändå lite skönt att veta att han har tjejerna från Gruddbacken hos sig! Dom tillsammans är ett fint sammansvetsat gäng. 

Alla som känner John uppfattar honom som en otroligt snäll person, rättvis, empatisk och rolig. Han är nyfiken och hungrig på att lära sig nya saker hela tiden.. kanske är det därför han sälla är still...eller tyst. Han vill utforska och testa sina gränser. Imorgon blir det hans första dag ensam på fritids. Han är så taggad, exalterad och säger själv att han har en pirrig känsla i magen.. en bra känsla! 

 

Det känns helt galet att vi nu har 4 skolbarn, åldrarna 6-15. Dom är så stora, vi är så gamla. STOPPA TIDEN!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards