Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av Natascha Lindberg - 9 augusti 2018 12:41

 

Ibland kan jag fundera på -Vad gjorde jag innan mina barn? Vad la jag tiden på, som inte ens då räckte till det jag ville?! Idag är det första dagen som jag fick lämna John på fritids alldeles ensam. Han var superexalterad när han vaknade! Lämningen gick jättesmidigt, ungen sa knappt hej då när han vände på klacken och gick in i samlingssalen. Jag hoppas innerligt att det är en avlämning som består, att han fortsätter att trivas och att han aldrig behöver uppleva det onda pirret i magen! 

 

Den där tiden som jag skrev om först.. Jag spenderade den med att ta en förmiddags träning på gymmet! Att kicka igång dagen med ett svettigt gympass är absolut det bästa jag vet! Jag kan absolut se mig själv som en housewife. Det hade vart grymt att börja dagen med att lämna barnen, träna, äta en frukost i lugn och ro för att sedan hämta hem barnen. Tid till mig, tid till barnen! Det blir mindre stress på eftermiddagen/kvällen när man har checkat av alla måsten på förmiddagen! 

 

NU lär jag sätta fart, bara 1h kvar innan kidsen ska hämtas och tanken är att hinna städa undan lite innan det. Efter hämtningen tänkte jag ta med mig småttingarna ner på stan för en fika och lekparkshäng vid kyrkan.. nu tar vi och suger ut det sista av sommaren innan hösten kommer!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards