Direktlänk till inlägg 13 augusti 2018

Simon min Simon!

Av Natascha Lindberg - 13 augusti 2018 20:44


Hörrni..

nu ska jag berätta för er om en pojke som heter Simon!

Det är den äldsta i vår barnaskara och för er som inte har någon koll så fyller han 15 år i höst. Han är en snäll och artig, han lyssnar och förstår. Han är hjälpsam och godtrogen, han är allt för rättvisa och ärlighet!

Han är en grym unge!

 

Precis som sin far kanske pga av sin far? så är han enormt generös. Han gillar att göra det lilla extra för människor, speciellt för dom han tycker om... 

Det har hänt att han har vart till affären och köpt mitt favoritgodis, nötter eller annat jag tycker om, bara för att!

Just den här gången har han verkligen överträffat sig själv och gått all in...

 

       

 

Behöver jag förklara min chock där och då när jag öppnade hans handinslagna paket i folie?! 

-Men varför har du köpt en klocka?!

-Jag tyckte du var värd den, du är värd mer men

nu vart det en klocka. 

Jag dör så fin den är! 

Självklart kändes det fel att ta emot den, det hade inte ens behövts.. jag vet att han älskar mig, jag vet att ja betyder! Men samtidigt hade jag inte hjärtat att tacka nej och avböja presenten. Han hade ju trots allt betalat den med sina pengar, han tyckte ju uppenbarligen att jag var värd den och då tänker jag inte neka honom det! 

 

 

Fina underbara unge! Jag inser nu att jag definitivt kommer vara en svärmorsmardröm!

Han förtjänar verkligen det bästa! 

 

Blod är inte alltid tjockare än vatten!!

Jag kommer alltid att finnas där för dig, oavsett vad, oavsett när... så länge du vill, så länge du behöver..

och lite mer därtill!

Simon min Simon...Jag älskar dig, varje dag!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards