Alla inlägg den 29 augusti 2018

Av Natascha Lindberg - 29 augusti 2018 08:30

 

Vilken helg!

I samband med bröllopsinlägget för ca 2 veckor sen så skrev jag att vi sällan kommer ut, eller vi kommer ut men det krävs enorma förplaneringar och inte ens då är det säkert att det går igenom..

saker har en tendens att krångla.

 

I lördags kände jag mig lite spontan..och sugen på en riktigt god köttbit, inte en sån man försöker att tillaga hemma utan en sån man kräver ska vara outstanding när man är på restaurang! Utan att rådfråga eller höra mannens åsikter om kvällen så drog jag på egen hand iväg sms till svärmor. Något förvånad över att hon faktiskt inte var uppbokad och kunde/ville ta vår minsta för natten! Hans storebror som är något lättare att ta hand om och oftast inte kräver mycket var jag rätt säker på att jag skulle kunna ordna barnvakt åt. Av 3st att välja på så tog jag en chansning och frågade vår äldsta,

-Ja det kan jag!

 

 

 ..och Bra gick det. Klockan 20:50 ringde John för att säga Godnatt, Simon hade då borstat tänderna på honom och lagt honom för kvällen! Det är ju fantastiskt med tonåringar! Han gjorde det verkligen jättebra! På frågan om han kunde tänka sig att göra det igen eller rent av kanske ha honom en hel natt ensam

-Ja det är väl inga problem!

 

 

Vi sen då. Vilken kväll, man kände sig som ungdom igen. Själva grejen att kunna ta cykeln ner på stan för att äta en spontan middag, cykla sen vidare för att hamna på ett annat ställe för en drink och sedan hamna på kajen för ta några roliga bilder. Jag älskade varje sekund av vår Date Night... som vi nu har bestämt att vi ska försöka ha lite oftare..

åtminstone så länge vi har tonåringar hemma.

 

 

Han där, jag kan inte säga nog Hur mycket jag faktiskt älskar honom!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards