Alla inlägg den 13 september 2018

...

Av Natascha Lindberg - 13 september 2018 16:30



-Aldrig blir jag sjuk.. och blir jag det så är det oftast först efter att alla andra har blivit sjuka och sen friska.. precis så vart det nu också

Theo vart sjuk i förra veckan, kort därpå vart Simon, Eddie, John och nu Jag! Förutom att jag sov hela förmiddagen så har jag mestadels legat utslagen i sängen. Ljudboken är det ända som har håll mig sysselsatt... något som John inte alls har accepterat och tjatat på mig att jag ska bli frisk..NU! Jag hoppas och jag ber att jag snart ska må bättre. Jag känner inte alls för att ligga ner hela dagarna och hela den här grejen med med att inte vara effektiv är sjukt uttråkande! Hur står man ut?! Jag får i alla fall oändligt med kramar av John, pussar från Eddie och bullar från Simon. Theo, han undrar mest om jag tänker ligga i sängen för alltid?!

 

Imorgon är det fredag och jag hoppas på att jag är helt återställd tills dess. Jag hoppas på att få vakna utvilad, frisk, får åka till jobbet för att sedan hämta hem mina troll och fortsätta kvällen med fredagsmys med tacos, popcorn och Fångarna på fortet. Självklart hade jag även hoppats på ett träningspass efter jobbet men det känns inte rimligt med tanken på att jag precis nu i stunden är sjuk! 

 

Nu hör jag dom, resten av familjen har nu anlänt hem.

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards