Alla inlägg den 15 oktober 2018

Av Natascha Lindberg - 15 oktober 2018 19:41


..och varför inte dra igång veckan med lite vab.. igen!

Så tidigt som igår så ansökte jag om vab för tidigare den här månaden, 5 min senare säger Jonas att John har feber! Den här gången var det hans tur att vabba.

 

Det är lite synd att han vart sjuk precis nu, för i förra veckan testade han på innebandy för första gången och gillade det. Kanske har vi fått ytterligare än innebandyspelar här hemma.. kanske blir det att köra till träningar 3gg i veckan istället för..2! Nä just det, inte så stor skillnad. Tanken på att Theo kanske även ska få träna med 07:orna känns lite si och så där. Vart hittar man allt tid?!  Men han älskade det och vill gärna testa igen. Jag vart förvånad över hans koncentration under träningen, hans nyfikenhet och hans sätt att anstränga sig! Han ville i varje rörelse göra det helt perfekt.. och när han fick till det tittade han på mig och log.

 

 

Precis som sin brorsa så älskar John rosa.

 

 

Tid, jag har lärt mig att planera, in i den minsta lilla detalj.. och långt i förväg. På så vis kan det näst intill aldrig bli fel! Just nu har jag precis planerat mitt kostschema, träningsschemat och alla andra måste som ska göra den kommande veckan. Just den här veckan är det menat att Theo ska vara med sin pappa men pga av jobb så kommer han hem igen på onsdag och blir här tills på fredag.. det betyder ytterligare en träning som det ska skjutsas till. 

 

Den här veckan får gärna gå lite fortare än vanligt. Jag har så mycket jag vill hinna med i helgen. Kratta löv, städa gården, förrådet och hinna ner på stan för att inhandla en partyblåsa..

Partyblåsan ja, i förra veckan fick jag veta att en överraskning väntade mig. En överraskning arrangerad av min man, att ens skriva -min man och överraskning i samma mening är en överraskning!! haha 

Pga min överraskning till barnen i början av Nov ja nu jäklar är det överraskningar så var Jonas tvungen att avslöja dagen för hans överraskning.. gaah, rörigt! 

Men jag är så spänd och nyfiken på det hela. Jag vet att det är neröver, att vi ska övernatta, att jag behöver något fint att ha på mig och att jag kommer få äta något jag inte har ätit förr?! 

Så mycket att se fram emot, jag är så nyfiken.. så överraskad över att han faktisk har planerat något över huvud taget, förvånad är jag inte ensam om!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards