Alla inlägg den 1 december 2018

Av Natascha Lindberg - 1 december 2018 20:30


Nu är den här, den stressigaste månaden på hela året, december..följd av den mest ångestfyllda månaden Januari.


Idag lämnade vi småttingarna hos svärmor och for till Borlänge för att julshoppa...

och nog shoppade vi, bankomatkortet brann i plånboken när vi 17:45 rullade hem över.


Idag flyttar vår tomtenisse Stig tillbaka, för 4e året i rad och den första luckan på kalendern ska öppnas.

I år har faktiskt jag gjort en egen kalender till småttingarna. Jag skulle tror att jag är mer exalterad över det än vad dom är. Som jag har förberett, knåpat och donat för den här dagen. Stig som i vanligtvis har bott i en liten springa inne på Johns rum har i år avancerat med en liten lya vid öppna spisen. Han har dörr. postlåda, gran och en stege. Varje dag enda fram till Jul lämnar han sina små brev vid dörren och barnen får öppna sitt paket. Ja men ni hör, hur fantastiskt låter inte det?!

 

 

 

 

Jag är sjukt dålig på att unna mig, jag köper sällan saker till mig, för mig. Vad jag i stället har är en fantastisk man som unnar mig saker. I år har han införskaffat mig en julkalender, till mig, för mig.

Lookfantastic! Love it!


 

 


I dagens lucka fick jag den här. HD BROWS high definition definition beauty contour and contour pro palette.

 

 

 

Det är lite farligt med såna teaser. Man kan komma att förälska sig en produkt som man sen inte kommer kunna leva utan.. som man bara måste ha!

 

Det ska bli spänannde att se vad som gömmer sig bakom alla luckor.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards