Alla inlägg den 2 december 2018

Av Natascha Lindberg - 2 december 2018 21:15


Jag känner inte av julstämningen, vart är allt snö?!

 

I eftermiddags var jag och äldsta på julskyltningen. Jag vet inte om det är pga att julkänslan ännu inte har uppstått, åldern eller det faktum att saker förändras men julskyltningen idag är inte den samma som när man var liten. Jag känner liksom inte det, hela den där woow känslan, glitter och mys...

nä jag känner det inte alls!

Jag har inte ens köpt första flaska glöggen i år, jag som älskar glögg!


Simon som hade hoppats på att hitta några julklappar till brorsorna åkte tomhänt hem. Vi köpte oss en dörrkrans, tog en fika på kaffestugan och åkte sen hem till våra söndagssysslor.


Nu ligger alla barnen i sina sängar och själv tänkte jag orka slå in några julklappar. Eller kanske borde jag julpynta lite, ta fram ljusstakar eller några tomtar? Jag har inte ens fått fram adventsstaken, jag tror inte ens vi har en?

 

 

 

 


Det här helt klart en sån här produkt som jag inte kommer kunna leva utan!

Jag älskar hur huden känns fräsch efteråt, inte uttorkad eller som den ibland kan kännas efter ansiktsservetter, fet! Nu måste jag hitta en passade nattkräm att ha på efteråt. Tips på det?

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards