Alla inlägg den 6 december 2018

Av Natascha Lindberg - 6 december 2018 21:15


Hallå!


Först vill jag berätta om produkten i lucka nummer 3, Wonder Balm.

Verkligen en toppenprodukt om man använder sig av ex lock/plattång. Jag fick känslan av nyfriserad, håret var så där lent och glansigt så som det bara blir när man har vart hos frisören. Känslan höll i sig hela dagen, håret vart varken frissigt eller platt!


 

Jag har inte hunnit testade den men jag vart glad över att den kom i min färg!


 

Jag har vart och läst lite recensioner om den. Den ska tydligen göra mirakel för huden.

 

Ikväll har jag pyntat om pärl-längden i granen. Det här med kattunge och julgran, glittrande saker och runda kulor..

å, jag ser bara kaos framför mig! Inte ens ljusstaken i köksfönstret kan han låta bli!

 

Småttingarna älskar sin adventskalender som nissetomten Stig har hängt upp till dom. Hela grejen med att bara få ett litet brev från Stig gör att John får myror i brallan. Eddie, han har fortfarande inte fattat poängen och det funkar inte när vi "hotar" med att ringa tomten.

-Vadå ringa, vem du ska ringa?!




Imorgon är det äntligen fredag. Jonas ska iväg på firmafest och jag har lovat John en tomtefilm till popcorn.

-Kan vi inte se en sån där mysig tomtefilm och mysa mamma?

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards