Alla inlägg den 7 december 2018

Av Natascha Lindberg - 7 december 2018 22:45



 

Magic mascara. Jag älskar den, den verkligen jämnfördelade fransarna.

Jag kan dock tycka att produkten och priset på 125:- inte är en rättvis match. Lite för mycket pengar för en liten tup.



Idag hade jag och grabbarna en hel eftermiddag/kväll för oss själva.Jag började dagen med att komma hem tidigare eftersom jag spillde ut en hel kopp kaffe rakt över mig själv och hela min arbetsplats, not so much fun! John var inte alls taggad på idén när jag dök upp en hel timme tidigare än vanligt. Eddie däremot, han älskar när vi

kommer... oavs när!


Fredag och det innebär barnens favorit, tacos. Dom två äldsta fixade middag medans jag och småttingarna satt i soffan och myste. Det är en awesome känsla att ha stora barn som mer än gärna hjälper till med vardagssysslor. Simon överträffade sig själv och lyckades fixa en godare köttfärs än sin far.Theo gillar inte att fixa mat men hjälper gärna till med att städa och bädda sängarna.

Alla är vi bra på något!


John har precis lagt sig och det alldeles för sent. Jag hade lovat honom en tomtefilm och tomtefilm har vi sett.


Nu har han somnat och själv ska jag passa på att njuta av lugnet och mig själv innan Jonas kommer hem. Ikväll är han vart på sin firmafest i Sälen och roar sig. 

 

Nu har nästan 1/4 del december gått. På söndag är det dags att tända andra ljuset.

 

Hoppas ni också har haft en lugn och trevlig kväll-





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards