Alla inlägg den 9 december 2018

Av Natascha Lindberg - 9 december 2018 21:00


 

Tandkräm.

Inte direkt en jättegrej men jag gillar ändå att alla luckor hittills har innehållit produkter man faktiskt kan använda.

Kalendern känns genomtänkt och verkar passa alla!


Idag har vi hunnit med lite julbak. Pepparkakor och TomteCookies.

Barnen tyckte det här var toppen, dega, kladda och skapa något själva.

 

Det var ingen sensation precis... men det är alltid kul att testa något nytt.

 

 

Jag vet inte varför men vi/jag misslyckas alltid med pepparkakorna. Endera blir dom brända eller som i många fall, även idag så blir dom mjuka.


Jag har hunnit med mina vardagssysslor idag och vart i Nusnäs och tränat!

Det har blivit alldeles för lite av det dom senaste veckorna, men ibland räcker tiden inte till! Ibland önskar jag hade behövt mindre sömn.. eller fler timmar på dygnet!


Det har vart en sån där riktigt bra dag idag.

Man måste komma ihåg såna här dagar, man måste stanna upp och njuta, ta in och minnas!

Du får aldrig tillbaka stunden eller dagen..du kan bara minnas!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards