Alla inlägg den 12 december 2018

Av Natascha Lindberg - 12 december 2018 11:23


Multitasking, lunchrast och blogging!

Jag är inte en sån människa som älskar.. inte ens gillar att luncha med andra. Speciellt inte på jobbet. Sitta och prata samtidigt som jag ska ska försöka njuta av maten, tugga och hålla kolla på dreglet i mungipan. Inte på jobbet i alla fall. Jag gillar att sitta ensam, kanske läsa en tidning eller en blogg, ibland har jag lyssnat på ljudbok. Idag tänkte jag komma ikapp dom 2 senaste dagarna.

 

 

Den här var ju helt fantastisk. Huden kändes jättefräsch efteråt, fick liksom mer levande lyster.

 

 

     

Rituals produkter älskar jag sen innan. Har en massa diverse olika produkter därifrån. Allt från doftpinnar, badskum och kroppsskrubb. ÄLSKAR! Just den här har jag sen innan! Inte nog att huden blir silkeslen efteråt, du luktar verkligen cherry!

 

 


Den här lilla burken låg i luckan idag. Jag tillhör den kategorin som absolut inte behöver tjockare hår. Jag har helt galet mycket hårstrån och dom är tjockare än tjock. Jag tror det här är en produkt om jag faktiskt kommer ge bort

 



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards