Alla inlägg den 18 december 2018

Av Natascha Lindberg - 18 december 2018 19:51


Det är allt bra jobbigt att kliva upp nu på morgonen. Fast än att jag faktiskt har fått sovit relativt bra så har jag känt mig helt slut på morgonen.. Men jag försöker att påminna mig om att vi snart blir jullediga, nästan 2v i streck!


Igår var jag och fick min telefon lagad, min telefon som inte ens är 6 månader gammal. Men jag har mig själv att skylla! Det var en morgon, precis som vilken annan morgon som helst.. ni vet sen sån där stressig morgon där ingenting går som planerat! Jag skulle stressa bort till bilen, sprang och tappade min telefon. Jag har både skärm och skalskydd på min telefon, trots det lyckades en litet kort träffa precis mellan skydden, vi pratar om millimeter stor ytan! Så jäkla otur! Känns så värdelöst att behöva lägga ut tusenlappar på en reparation precis innan jul.



Fattar fortfarande inte riktigt vad den här ska göra men jag tänker att jag testar den!



 

Den här rackaren har jag faktiskt slagit in och ska ge bort den till min chef.

Hon älskar att testa nya lotion och liknande produkter.

Av Natascha Lindberg - 18 december 2018 06:45


Hej mitt vinterland...

Jag älskar så att det hela tiden kommer ny snö, att backen hela tiden är vittäckt.

Fast å andra sidan så är det inte jag som skottar här hemma!


1 vecka kvar till jul. Jag längtar så som jag tror att ett barn gör. Den där pirriga känslan! Inte för att jag tänker att jag kommer få några julklappar. Jag längtar efter att se barnens glada ansikten när dom öppnar sina paket. Julklapparna är inhandlade och det är bara "småpjoks" kvar. Jag har till och med köpt julmaten.


 

Älskar!!

Läpparna blir så där härligt smultronröda.

Blir tydligen olika nyanser beroende på just ditt ph.


 

Jag har aldrig vart jättemycket för smink. Jag sminkar mig men lägger inte ner varken jättemycket tid eller pengar på smink. Jag har hittat mina favoriter som jag gärna håller mig fast vid! Just den här paletten, love!

Finns att köpa på bl.a Fyndiq för 189:-

Slår du då ut det på 12st så blir det ju inte många kronor. Den är verkligen superbra och väldigt pigmenterad, sitter hur bra som helst!


 


Kajal. Älskar!

Vattenfast och det blir inget som helst kladd, inte ens när halva dagen har passerat.


Jag vet att jag skriver älskar på typ varje pryl.. men seriöst, med handen på hjärtat...(!) Jag har älskat i princip allt i kalendern. Hittills har jag fått 2 saker som inte har vart min grej. Lucka nr. 12 och dagens. återkommer till den sen.


Det är ren julafton, varje dag!

Med hjälp av den här kalender så har jag hittat så många bra produkter.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards