Direktlänk till inlägg 26 december 2018

God fortsättning

Av Natascha Lindberg - 26 december 2018 16:15


Julen kom och julen gick... som alltid med en världens fart!

Förutom att Theo saknades så känner jag att julaftonsdagen var helt perfekt. Vi vart många, det vart emellanåt något högljutt och vissa stunder något kaotiskt men jag hade inte velat haft det på något annat vis! 

Maten räckte till och barnen såg ut att vara mer än nöjda med alla sina klappar.


Vi hade faktiskt sparat en klapp vart till barnen tills dess att alla andra hade gått hem. The top off the top. Just av den anledningen som jag skrev om där uppe.. dom var nöjda med det dom redan hade fått. Vi vill inte uppfostra dom till att det ska vara någon självklarhet att få just allt det man önskar sig, speciellt inte när saker dom önskar sig kostar flera tusen var! Ni skulle ha sett deras miner, genuint överraskade! Sånt älskar jag hos barn, den äkta känslan då dom blir överraskade på riktigt. Sammy fick sina delar till datorn och Simon sin gamingstol. 

 

     


Dagen efter spenderade vi med att inte göra någonting! Jag varken tvättade, städade eller ens gjorde mat..

Det fick vara stökigt, rena kläder fanns det och micron värmde resterna från dagen innan.. både lunch och middag. 

Däremot passade vi på att ta en promenad i finvädret!

 

 

 

Julklappar

 

 

Jonas gillar ju elektroniska saker.. självklart fick jag något sådant av honom i julklapp.

Passar mig perfekt eftersom vår lilla djävul-katt hade bitit sönder mina gamla.

 

 

Ni då, fick ni några julklappar.. eller har ni slutat med sånt?

Jag kommer aldrig växa ifrån julklappar, varken att ge eller få.

Till Jonas gav jag en julklapp som är för oss båda. Det blir en kryssning med show, mat, dryck och Delux-hytt. Vi har länge pratat om att se Raw Comedy i Sthlm men också att vi skulle åka på en liten kryssning... nu blir det båda. 

 

God fortsättning!

 

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards