Alla inlägg den 14 januari 2019

Av Natascha Lindberg - 14 januari 2019 06:45


..som min svärmor brukar säga. Det här gången har jag åkt på en UVI, så här lagom bra tills dess att vi ska åka bort.

Jag hoppas på en snabb tid på vårdcentralen så att jag kan kicka igång med antibiotikakur.


Helgen skulle gick ganska omärkt förbi. I Lördags var vi till byn för att dansa ut julen. Om jag ska vara helt ärligt så tycker jag inte såna tillställningar är så mysiga. Medans barnen springer omkring som berusade sjömän så sitter jag på en stol och hoppas innerligt på att det inte ska ske någon olycka! Det är högljutt och väldigt utdraget. Men visst, jag älskade att se min barn hand i hand runt granen.


Den här veckan kommer innebära en hel del stress och pusslande med jobb, barn och fritid. Jag åker bort med jobbet på torsdag och kommer inte hem förrän fredag natt. Det är sammanlagt 4 innebandyträningar, matcher och där i mellan ska den vanliga vardagen och fritiden passa in.


Men nu är det dags att väcka upp kidsen och sätta igång med dagen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards