Alla inlägg den 15 januari 2019

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2019 12:38


Jag älskar att ha saker att se fram emot, något som ligger fram i tiden!

Vardagen blir så mycket roligare om man har något kul att längta efter, håller ni inte med?


Efter mycket letande, velande och jämförande så slog vi äntligen till och bokade resa i höst.

En hel vecka med sol, bad, mat och inga måsten... längtar! Småttingarna, framför allt John är jättetaggad på glassen flera gånger om dagen och helst innan maten.


Som jag skrev i ett tidigare inlägg så följer ju varken vår äldsta eller Theo med. Efter några dagars funderande så så bestämde sig även Sammy för att stanna hemma. Han tyckte inte det kändes så lockande att åka med dom små, vilket vi självklart förstår. Vi kommer istället ta en weekend med dom till Stockholm. En hel helg med bara dom 3 stora, hotellövernattning, shopping och Gröna Lund! Barnen mest Sammy tyckte det var en helt fantastisk idé.

 

Nu är sommaren planerad och jag kan slappna av. Utöver det blir det en hel del jobb för både mig och Simon. Jonas som fortfarande har sina industriveckor får vara hemma med dom andra. Vi får hoppas på en lika fantastisk sommar som förra året... så att dom kan hänga mycket ute och vid hamnen.


Om ni bara förstod hur exalterad jag är över kommande året, jag har så mycket roligt att se fram emot!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards