Alla inlägg den 8 februari 2019

Av Natascha Lindberg - 8 februari 2019 12:39


Jag har alltid sagt att jag aldrig skulle ha några tatueringar, någonsin.

Inte för att jag inte har gillat dom, tvärt om -jag har bara inte tyckt det har vart min grej!

Idag har jag några stycken. Namnen på mina barn, körsbärsblommor som jag älskar och nu ett monogram.


Jonas har länge skämtat om att jag ska tatuera in hans namn. Varför inte liksom, vi är gifta, har barn, ett liv m.m

Jag har alltid haft ett big big no till det! Tatuera in namnet på min man? Nej, sluta! 



What do you see?

 

 

Sen hittade jag den här!

Jag vart så förälskad i den, den är helt perfekt, så rätt -så jag!


Jag vet att livet inte alltid blir så som man har planerat och tänkt

-ibland spricker den fina glasklara ytan.

Jag är inte naiv, jag tar inte han eller oss för givet!

-Jag är ödmjuk till allt jag har!


Drömmen är att vi tillsammans ska sitta på vår altan i vår hammock och titta ut över gården som är fylld av små barnbarn, våra ungar och deras familj!


Om inte, om livet har andra planer för oss, om vi av någon anledning inte är tillsammans då så är jag numera helt till freds med att ha Jonas initialer intatuerade på min arm!

Han är så mycket mer än min man

-han är också min bästa vän! 


Han är en del av mig och min historia!



Av Natascha Lindberg - 8 februari 2019 12:15


Nyduschad, rena kläder och renbäddad säng.. -finns det något bättre än det? 

Speciellt om man har vart sjuk i några dagar! Man känner sig alltid lite mer frisk efter att ha gjort alla dessa saker.


Redan i måndags kväll kände jag av hur dålig jag mådde, svettningar, öm i kroppen och snoret rann så som en trasig vattenkran! Årets andra förkylning hade slagit till och det fanns ingenting jag kunde göra för att stoppa det. I vanliga fall är det ju barnen som blir sjuka den här tiden på året, alltid? Vabruari har nu en helt annan innebörd för mig! 

Idag, 4 dagar senare mår jag så mycket bättre. Jag känner mig överkörd och öm men numera pga liggsår!  Igår kom Jonas hem och kände sig inte alls pigg och jag trodde nu att det var hans tur att bli sjuk, idag mår han bättre. Det är en lurig förkylning som vi alla har haft att göra med!


Fredag va, och inte alls lika kallt så som dom senaste veckorna. 

-Nu får det vara bra med snö, sa Eddie här om dagen och tittade ut.. -nu räcker det!

Jag kan inte annat än att hålla med honom det, hur mycket mer snö kan det komma?!

Betyder det här att vi även får samma/lika sommar som förra året, då allt var torrt, det brann och värmen som var outhärdlig? 



Vad har ni för planer för helgen?



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards