Alla inlägg den 23 februari 2019

Av Natascha Lindberg - 23 februari 2019 20:00


Efter en mycket god middag och ett par glas vitt tog jag plats i soffan för att sova redan klockan 23:00 igår kväll. Att jag redan innan vinet var helt utmattad hjälpte inte! Men vet ni, strax därpå gick även Jonas och la sig och vi bägge två vaknade i morse helt utvilade -till och med Eddie sov hela natten i sin säng! Jag mådde så där helt fantastisk oförskämt bra och kände av så mycket energi när Eddie strax efter 8 i morse ville ha min uppmärksamhet!


Eftersom vi inte hade några planer för dagen så bestämde vi oss för en roadtrip till Borlänge -bara för att.


Jag älskar att hitta något jag verkligen vill ha på rea!


 

 

Hur snygg vårjacka?!

20% på Vero Moda!


Och dom här 👇

 

När man har världens bästa man och han vill unna mig ett par nya skor! 🖤

 


Just det där 👇  älskar!  


 

 Hur great är inte det?! 


Kommer att passa perfekt med mina sommar outfit!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards