Alla inlägg den 1 april 2019

Av Natascha Lindberg - 1 april 2019 07:00


  April April -Glöm nu inte av det!


Hur har eran helg varit? -min har vart i renoverings-tecken! Helgen har jag spenderat med att måla innertak hemma hos min svägerska och hennes sambo -ni vet i huset som jag är uppvuxen i. Det har vart planerat enda sen vasaloppshelgen och det vart ju något svettigt när jag helt plötsligt fick ont i handen. Just i det här fallet var det ju ändå tur att det var min vänstra hand och inte högra. Min hand fick faktiskt vila mer under tiden jag målade än om jag hade gjort något annat!


Idag är börjar en helt ny vecka -en fullspäckad sådan! Jag har ett par arbetsintervjuer jag ska försöka bocka av inför sommaren. Jag vart så glad över att få sådan respons när jag först la ut annonsen om sommarjobbare. På bara ett dygn hade 20st svarat mig . Nu gäller det att hitta just dom där 2 som jag letar efter

-Det kan väl inte vara så svårt?


Är det kanske dags att kicka igång dagen, väcka kidsen -mina barn är allt annat än morgonpigga!

Ha en fin dag!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards