Alla inlägg den 5 april 2019

Av Natascha Lindberg - 5 april 2019 18:30


Äntligen fredag.

Den där fredagskänslan -en lång arbetsdag, ett effektivt träningspass, möts av grillat när man kommer hem för att sedan få slå sig ner i soffan med kidsen efter en långdusch -just amazing!


Igår möttes jag av ett brev från Falun. Äntligen har jag fått ett preliminär tid -om 2 veckor. Jag får fortsätta står kvar på listan över "akuttider" och hoppas ju självklart på att få en ännu tidigare tid. Men läs här -därefter dröjer det ytterligare 2 veckor innan vi får tillbaka provsvaren (?) alltså.. det kommer ta minst 4 veckor innan dom ens kan ta ställning till en operation!? Jag orkar inte!



Vad hände med våren där ute?! Jag blir så trött -deprimerad! Jag vill ha sommar, sol, varma sköna kvällar, gräs mellan tårna armlösa tröjor! Det var så nära, i flera dagar har vi ju fått känna på vad som ska komma -sommaren?! Jag hade ju planerat stenkastning vi sjön imorgon, grilla korv ute och njuta av en kaffe i solstolen medans barnen leker i sandlådan. Är det meningen att man nu ska skotta istället? Orkar inte med det här heller! Nån balans måste det väl ändå få finnas?


Trevlig fredag på er alla!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards