Alla inlägg den 17 april 2019

Av Natascha Lindberg - 17 april 2019 13:59

 


Nu har dom sista vinterplaggen åkt in i maskinen och ska i veckan packas ner för säsongen. Jag vågar påstå att våren är här och att vi nu istället väntar in sommaren

-Håller du inte med?


Som ni läste tidigare i veckan så var hade jag ju min tid i Falun igår och undersökningen/testet gick jättebra! Efter att ha läst en hel del på nätet så åkte jag dit med en liten klump i magen -jag trodde ju trots allt att dom skulle sticka in nålar rakt in i kroppen för att sedan "skjuta" i ström genom dom?! Det var absolut inte så, ström fick jag, ont gjorde det men inga nålar var inblandade. Nu är det bara att vänta på analysen som skulle komma att ta ca 2 veckor. 


Idag är vi hemma och vabbar -Jag och Eddie. Han vaknade upp och mådde illa, ont i magen och ville helst inte äta något. Jag förberedde mig på det värsta -påsk-spya. Till min förvåning verkar det ha bara vart något för stunden för inga fler symptomer har syns till. Annars brukar vår familj alltid ha turen att bli magsjuka i samband med storhelg!


Just idag, just den här veckan kunde en vab inte komma mer olägligt. Vi har påbörjat en enklare renovering/uppfräschning av butiken -och jag är inte på plats. Jag har väldigt svårt att påbörja projekt som jag sedan inte kan vara med och "kontrollera" hela vägen in i mål. Just nu räknar jag minuterna tills min man kommer hem för att byta av mig så att jag kan åka till jobbet. 


Ha nu en fin eftermiddag. Jag ska själv passa på att gå ut nu -solen lyser som aldrig förr.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards