Direktlänk till inlägg 7 maj 2019

En lång helg!

Av Natascha Lindberg - 7 maj 2019 12:00


I fredags ringde magsjukan på hos oss -precis innan arbetsklockan slog helg ringde dom mig från dagis och berättade att Eddie nu var sjuk. Vi trodde ju helt klart att vi hade klarat oss ifrån den -trots att halva stan tycks ha haft det! På väg hem till dagis ringde jag Sammy och bad lite panikslaget honom att packa sin väska och lämna sanda omedelbart -det var hans bortahelg!


Söndag eftermiddag slog magsjukan till igen -den här gången drabbades Jonas. Sammy som inte ville ta några chanser övernattade en natt hos farmor medans Simon är helt övertygad om att han är emun mot magsjuka eftersom han inte har drabbats av den på flera år -vilket stämmer. Theo som redan var hos sin pappa stannade kvar där och förhoppningsvis vågar han sig hem idag. Jag vågar knappt själv tro det -har jag och John verkligen klarat oss ifrån den? Förhoppningsvis har vi det, vi har hela helgen försökt avlägsna oss ifrån dom och vart mer ute än inne.


Roligare helg har man ju liksom haft!

Nu är dom hur som helst bra och som sagt -vi hoppas på att jag och John har klarat oss.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natascha Lindberg - 6 februari 2022 15:13

  ..dem fanns det hela gårdagen. Solen låg fint över siljan när vi tillsammans med dem små gick tipspromenaden längs saxviken. Det fanns isprinsessor, korv och varm saft. Vår näst yngste vart dock både arg och ledsen över att inte kunna åka skridsk...

Av Natascha Lindberg - 28 januari 2022 15:53


  inte direkt -tidigare idag trodde jag det var lördag idag. Alla dagar flyter lite ihop nu, helgen ser man inte ens fram emot! Igår testade sig familjemedlem nr 4 för covid, 2 kvar och jag är en av dem. I 3v har jag nu haft symptom, dem finns där ...

Av Natascha Lindberg - 19 januari 2022 15:48


  Då är vi där, så som många andra just nu -i familjekarantän.  Fast än det är jag som har vart mest utsatt, ingått i 2 smittspårningar +vart sjuk sen i tisdags förra veckan så är det inte jag som är den "skyldige"  Nu tänker jag att det had...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 14:11

  något som står med på min buckit-list -men som jag trott jag måste resa till typ Norrland för att kunna se. Men igår fick jag uppleva det -rakt ovanför vårt hus.        Helt galet fint!   🖤   ...

Av Natascha Lindberg - 15 januari 2022 13:56


  Jag hade så mycket att göra i veckan. Lämna in hunden på klippning, tandläkarbesök och fixa mina naglar. Alla dessa ärenden fick jag ställa in eftersom det tog nästan 3 dygn för mig att få tillbaka negativa covid-testet.  Jag började i torsdags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards