Alla inlägg den 13 maj 2019

Av Natascha Lindberg - 13 maj 2019 08:00


Godmorgon!

Hur kommer det sig att måndagar alltid är så sega -jag menar, vi hade ju precis helg?

Kände sådär att vakna upp i morse och pollen hade smugit sig upp i näsan på mig. Samtidigt är jag glad över att vädret tycks vända till det bättre? För det är väl klart med all snöfall nu va?


Just det här vädret, pendlandet mellan kallt och varmt, sol och snö... min hy avskyr det och jag får direkt finnar -oftast mellan ögonen, som ett horn! Jag avskyr det! Annars har jag inga som helst hudproblem. Det ska då alltid vara något, balansen mellan gott och ont måste upprätthållas. Mitt gott tycks ha hamnat på 4 nästintill symptomfria dagar med handen. Jag är så lycklig! Jag kände mig så pass järv att jag redan dag 2 bokade in ett styrkepass på gymmet. Det kändes så skönt att få ta i, känna pulsen och lyfta tungt. Jag känner mig däremot inte tillräckligt järv för att boka av tiden som jag ännu inte har fått till ortopeden.

Jag är supertaggad på kommande veckan och alla pass jag faktiskt kan genomföra!


Helgen svepte förbi som som en trimmad vespa. Igår fyllde pappan i familjen år. Tänk att han börjar närma sig 40. Lika skräckinjagande som att fira sina barn. Livet har liksom en sån snabb rullans, man hinner inte med och det står inte på förrän jag och Jonas sitter i våra stolar på soldäcket och kollar på när våra barnbarn leker!


 

Grattis på födelsedagen älskling!

I år har vi vart tillsammans i 10 år. Du blir bara bättre och bättre -som ett jättebra vin!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards