Alla inlägg den 2 juni 2019

Av Natascha Lindberg - 2 juni 2019 15:16


skulle vilja säga bokstavligen! Eftersom min inplanerade "date" vart inställd igår kväll pga jobb passade jag därför på att internetshoppa lite. Med ett glas rosé skrollade jag igenom hela bubbelroom sidan inkl. 2 andra sidor i jakt på outfit till bröllopet i augusti. Man får ju vara väldigt tacksam över att man numera kan beställa och betala sen. Eftersom det skiljer sig i strl på olika plagg och skor beställde jag därför 2 strl av varje plagg och skor. Varor värt ca 10 tusen är på väg hem till mig -nått borde jag väl ändå hitta?! Risken är kanske den att jag hittar för mycket!?


Vår tripp till Falun och Borlänge gav resultat. redan i Falun, i förta butiken hittade Jonas skor.  Det känns skönt att veta att hans outfit är nu klar. Kostym har han redan kollat ut. Eftersom det hela gick så smidigt och fort fortsatte vi därför vidare till Borlänge och Ikea. 


Man åker inte till Ikea för att man behöver något.Man åker till Ikea och låter Ikea bestämmavad man behöver!


I fyndhörnan hittade jag soffdynor till en utemöbel och såg snabbt framför mig hur jag kunde få till en myshörna/soffa i barnens lekstuga. Tanken är att dom i sommar ska kunna sitta där ute tillsammans och mysa med sin platta och en skål chips -kanske en regnig eftermiddag. 

Självklart hittade vi lite annat smått -så som man alltid gör.


Ha en fin söndag!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards