Alla inlägg den 28 juni 2019

Av Natascha Lindberg - 28 juni 2019 08:30


Äntligen är det fredag, äntligen är veckan slut! Trots att jag dom senaste 2 veckorna har vart hemma sammanlagt 4 dagar med vab så känner sig kroppen allt annat än utvilad! Folk runtomkring mig frågar mig om min semester -jag har ingen semester! Men jag börjar sakta förstå att jag verkligen behöver ta en semester -nu! Jag går varje dag på lågvarv och lyckas inte riktig komma upp till mittenpunkten, jag liksom skvalpar i botten. Jag är trött när jag vaknar, jag är trött mitt på dagen, jag är trött fast jag sover och jag somnar på mindre än 5 min. Jag har ingen energi eller motivation till något -inte ens min träning som i vanliga fall är min räddning! Jag är inte van att inte prestera 100%

Jag behöver semester, fler sammanhängande lediga daga!


Ikväll har jag bokat in en drinkkväll tillsammans med än vän från lågstadietiden. Gud, jag har inte sett henne live sen hon i 6.an (?) helt plötsligt försvann från Mora. Vi har genom åren följt varandra på fb och instagram. Gillat och kommenterat varandras bilder, sett varandras insta-story.. ja ni fattar. Just nu är hon och hennes familj och semestrar i Mora och vi bestämde oss därför för att stråla ihop oss över en drink på Strand ikväll! Jag ser fram emot det, så mycket minnen kommer upp till ytan.


Vad har ni för planer för kvällen?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards