Alla inlägg den 3 juli 2019

Av Natascha Lindberg - 3 juli 2019 13:00


Det är skillnad på egentid och ensamtid. Egentid har jag tillsammans med min man och utan barn och ensamtid har jag helt för mig själv -bokstavligen helt för mig själv! Som jag skrev tidigare så har jag varit lite låg ett par veckor, jag tar mig inte för något eller någon. I början av veckan tog jag något oplanerat ut ensamtid, vad jag gjorde kan jag av olika orsaker inte gå in på men det var helt klart en välbehövlig dag som jag helt klart ska unna mig igen. Jag menar inte varje vecka, inte ens varje månad -då och då när humöret tippar. Jag ser en sån dag gynnsam för både mig och min familj! Alla behöver vi ensamtid, från allt och alla -annars ser jag bara en väg.. och det är rakt in i väggen!


Idag, några dagar senare har jag en helt annan känsla i kroppen. Jag har på nytt börjat längta och se fram emot dom olika inplanerade evenemang!


Bla.a har jag ett inplanerat möte med min PT idag. Jag har faktiskt sett fram emot det. Det ska bli roligt att få lite nytänk, inspiration och motivation! När man som jag ofta tränar ensam kan det lätt bli enformigt efter ett tag -idag ska det hela ändras!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards