Alla inlägg den 10 juli 2019

Av Natascha Lindberg - 10 juli 2019 12:00


Jag gjorde det, förutom semesterveckan till Turkiet så har jag idag tagit ut en extra semestervecka! Jag vart snabbt upplyst om att jag inte är ensam om att ha semester ju då -men så kan det vara. Jag tar mig upp nätt och jämnt och kommer precis i tid till jobbet -jag behöver semester!


Idag påbörjades äntligen bygget av vårt insynsskydd vid uppfarten. Vi hade en plan, vi visste hur... ända till Theos pappa kom med "åsikter" och vi insåg snabbt det omöjliga. Vi hade helt avfärdat det uppenbara, att uppfarten lutar -vi kan med andra ord inte fortsätta så som vi först har planerat. Däremot är jag övertygad om att resultatet kommer bli superbra -som allt det vi gör.

 

 

Eftersom planen är att bygga ett soldäck på framsidan så vill jag snarast möjligt göra klart den här biten föst.. -Tanken är att insynsskyddet ska blockera lite av "åskådarna" som dagligen passerar utanför.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards